„Една от тенденциите, които съществуват като управление на смисъл в съвременния пиар, е простотата на посланията и да бъдеш коректен към потребителите. В момента да не бъдеш коректен не е само морален проблем, този проблем става дори и икономически. Става все по-неизгодно да се лъже. Боравим обаче с идеята за полезната истина. Например една верига за бързо хранене може да не рекламира калорийните стойности на сандвичите си, но да прави информацията за това достъпна. Тоест този, който иска да разбере колко калории има в един сандвич, трябва да положи известни усилия за това“.
Вторият важен код за успешна комуникация според Александър Христов е познаването на потребителите. Така може да бъдат съставени послания, които да са подходящи за тях. Каналите, които използваме, стават и все по-дигитални. Това не променя същността на комуникацията, но променя динамиката и подходите, които използваме.
Трябва да говорим по-просто, смята още пиар специалистът. Една много разпространена заблуда в нашето общество е, че пиар-ът и рекламата формират нагласи. Те всъщност се плащат от някого. Той плаща за да постигне определени ефекти. И те са свързани обикновено с това да продава повече продукти, а не да променя обществени нагласи. Комуникаторите обаче носят огромна отговорност и е въпрос на личен избор как ще работиш.
Още акценти от разговора с Александър Христов чуйте в звуковия файл.
Дори да посетите Аржентина за кратко, като мен, пак ще усетите някои особености на тамошните нрави и специфични професии, които правят впечатление на..
Ловешкият драматичен театър "Борис Луканов" гостува на сцената на Народния театър "Иван Вазов" със спектакълът "Илинден" по творби на Димитър Талев и Пейо..
Петър губи сестра си в инцидент и бива изгонен от дома си. Сестрата на Павел е болна от рак и се бори за живота си. Историите на двамата герои се..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg