През нощта и в ранната сутрин 91 машини са обработили основните пътни артерии в столицата, както и стръмни и опасни участъци. Те работят и сега. Има и 186 машини в готовност, които могат да се намесят, ако е необходимо, допълни Веска Георгиева. Тя припомни, че гражданите имат задължения за почистване на прилежащите участъци към имотите – пред жилищните кооперации, пред магазините и офис сградите.
По отношение на почистването на пътищата, инж. Георгиева обясни:
Столичният инспекторат има задължение да следи за качеството на почистването – той не управлява машините. (Отговорността за – бел.ред.) организацията на техниката и на живата сила си е на фирмите и целта е да им се плаща само за реално свършена работа. За тази цел има правила, които се наричат технически условия и те са неразделна част от договорите. Така че, не се оставя на преценка на инспекторите – там си пише "без сняг и заледяване", пише от колко до колко часа трябва да бъдат почистени пътищата и спирките, пише какви са условията, при които може да се счита, че фирмата е свършила своята работа.
Повече по темата чуйте в звуковия файл.
На днешния 17 януари си спомняме за големия български поет Атанас Далчев , който ни напусна на тази дата през 1978 година . Атанас Далчев е..
Литературният клуб на Столична библиотека навърши десет години, а на 16 януари е представянето на известния писател Деян Енев в новия формат "По следите..
Ректорът на УНСС проф. д-р Димитър Димитров посети Либия по официална покана на президента на Университета Гарюнис в Бенгази д-р Азедин Идриси. По..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg