Бизнесът е бърз и ефективен и може да взема решения веднага, без да чака постановления и заседания. Това е най-силният аргумент да се реагира в кризисна ситуация, каза за Радио София Максим Бехар. Според него бизнесът ще помогне много, ако отдели по 1000 лева като помощ за село Хитрино. Според PR специалиста чисто маркетингово, ако тази кампания е по-фокусирана към фирмите, ще има по-голям ефект.
Фирмите в България в последните години еволюираха много. Вече няма нужда да се убеждават в дарителски кампании, те вече са отворени за различни социални проекти, коментира още Максим Бехар.
На 14 януари т.г. вътрешният, към тази дата, служебен министър Атанас Илков, се срещна със своя турски колега в Истанбул, за да бъде направен анализ и..
В рубриката "Въпреки мрежата" Георги Марчев , журналист, работил като проверител на факти (факт-чекър), разказва как се проверяват факти и твърдения,..
При археологически разкопки в квартал Калето в Лом, които завършиха в последните дни, на дълбочина около 7,5 метра, са открити стени и ровове на..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg