Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Стефания Колева и Деян Ангелов гарантират смях с ново представление

Снимка: Фейсбук

Взаимоотношенията между мъжете и жените са неизчерпаем извор на хумористични ситуации, в които всеки може да се припознае. Как стендъп постановката "Без гаранция" успява да представи по автентичен, смешен и неповторим начин тази вечна тема разказват актьорите Стефания Колева и Деян Ангелов.  

"Заповядайте да видите това представление, скоро няма да видите такова!", призовава Колева.

Стефания Колева, Деян Ангелов и Божидар Александров

Актьорите споделят, че на базата на своя личен опит и ситуациите, с които ежедневно се сблъскват, са успели да изградят заедно с автора на постановката, Николай Гундеров, преживяване, в което публиката разпознава себе си. Разбира се, темата не е ново откритие, но начинът, по който Колева и Ангелов я поставят под формата на стендъп монолози, е неподражаем.

По думите на Ангелов стендъп комедията е единствената форма, в която артистът може да говори свободно на теми, които наистина го вълнуват, да изрази собствената си гледна точка и да надгради личните си преживявания.  

Колева отправя още една провокативна покана към публиката: "Заповядайте! Няма гаранция с кого ще си тръгнете – гаранцията е с кого сте дошли!"

Представлението "Без гаранция" ще весели зрителите през цялото лято. На 29 юни предстои премиера във Велико Търново, на 11 юли – в София, на 6 август – в Пловдив, на 9 август – в Царево, на 11 август – на откритата софийска сцена Кино Кабана, на 13 август – Варна.

Целия разговор чуйте в звуковия файл: 

По публикацията работи: Бисерка Граматикова


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Лекции за българско изкуство в ново квартално пространство

"Два века изкуство в България" е нов цикъл с популярни лекции, който обхваща културните и художествени процеси в страната от началото на XIX век до края на 90-те години на ХХ век. Техен организатор е Петко Желязов, водещ и модератор в платформата "Рацио" и Кристина Тужарова, дългогодишен лектор и основател на инициативата "История на изкуството..

публикувано на 16.02.25 в 12:15

Философската поезия на Цочо Бояджиев в спектакъл на "Сфумато"

Носталгично дивертименто Люлееше лятото своите тежки камбани. По устните лепнеше сладкият сок на живота. Светът нямаше сенки. В реката се стапяха бавно дори неясните очертания на хоризонта. Аз знаех, че този ден няма да се повтори, но времето беше отключило катинара си и тихия ход на нашата смешна история отмерваха не часове и..

публикувано на 16.02.25 в 08:45

Обявиха победителите в VI Национален литературен конкурс "Вие пишете, ние четем"

Издателство "Библиотека България" обяви победителите от VI Национален литературен конкурс "Вие пишете, ние четем" . Над двеста автори участваха в тазгодишното издание на конкурса с поезия на тема: "Монолог на хвърления камък". С отзвук от завършилия VI Национален литературен конкурс в "Артефир" гостуват писателите и издатели Симеон Аспарухов и..

публикувано на 15.02.25 в 09:45

Ана Андреу Бакеро: Беше трудно, но важно да намеря баланса между емоции и историческа реалност

"Принцесата на Бухенвалд" е доказателство, че в историята на Втората световна война няма пощадени. Испанската авторка Ана Андреу Бакеро гостува в България, за да представи своя дебютен роман, разказващ печалната история на Мафалда Савойска – сестра на царица Йоанна Българска. "Попаднах на историята на Мафалда изключително случайно",..

публикувано на 14.02.25 в 16:35

Даниел Келман за изплъзващите се послания на историческото

Германско-австрийският писател Даниел Келман гостува в България, за да представи най-новия си роман "Светлина и сянка". Книгата излиза в превод на Жанина Драгостинова и разказва историята на австрийския режисьор Георг Вилхем Пабст, който добива слава с няколко големи филма от епохата на немския експресионизъм.  Пабст остава спорна фигура и до днес..

публикувано на 14.02.25 в 16:25