Според него сега е най-важното да се подобри логистиката, за да могат предприятията да получават суровини и материали, тъй като те поръчки си имат.
„Трябва да могат сутрин и вечер хората да отиват на работа“ – подчерта Панчев, който допълни, че за това е необходимо на фирмите да бъде подсигурен транспорт.
„Около 50% от предприятията от индустрията в зоната работят реално“ – съобщи бизнесменът. Той допълни, че няма информация за изцяло затворени предприятия, а само частично заради спазването на условията за безопасност на работниците.
„За да се реализира продукцията на фирмита на Запад, трябва да работи транспортът и да са подсигурени „зелените“ коридори“ – препоръча Панчев.
По-рано днес фирмите от Тракия икономическа зона разпространиха предложение до правителството за избягване на „икономическата карантина“, запазване на производствата и работните места във връзка с мерките срещу коронавируса.Според тях на първо място трябва да се реши логистичният проблем, за да не спират доставките до предприятията, както и да се осигури бърз достъп до зоната.
Бизнесът настоява за 3-месечно разсрочване на плащанията по ДДС и осигуровките, нисколихвено финансиране с частични държавни гаранции от страна на търговските банки, отсрочване на фирмените кредити,
От ТИЗ предлагат още да се въведат гъвкави модели за разходите по персонала, които да позволят на работодателите да запазят възможно най-много работни места, като например възможност за пращане в платен, в неплатен отпуск или намаляване на работното време за определен период по решение на работодателя.
Сред предложенията е и това държавата да поеме за 12 месеца изплащането на всички болнични, включително и първите 3 дни, които сега за сметка на работодателите.
"И я превърнаха в пустиня. И нарекоха това мир." С този цитат от Тукидит п олитологът от Софийския университет проф. Татяна Дронзина коментира пред Радио Пловдив преговорите между САЩ и Русия за примирие в Украйна. Тя изрази притеснение, че до този момент Украйна не получава гаранции за сигурност отникъде. Това е една търгашеска..
"По-трудната задача при въвеждането на еврото вероятно ще е да убедим българските граждани, че това е това е по-добрият избор за тях самите, отколкото управляващите да убедят отговорните за членството европейски институции", смята икономистът Георги Стоев. Наскоро той обяви в профила си във Фейсбук готовост да отговаря на въпроси на интересуващи се за..
Въпреки грозните сцени от протеста на „Възраждане“ в събота нормалността в страната ни се завръща. Това коментира политическият анализатор и журналист Иван Тропанкев. Аргументира се с това, че имаме работещо правителство с опозиция, на прага сме на приемането на бюджет 2025, както и на влизането ни в еврозоната. „Докладът за членството..
Община Пловдив ще защитава обществения интерес при финализиране на електронната система в градския транспорт. Това заяви в интервю за предаването „Точно днес“ на Радио Пловдив Ерол Садъков, заместник-кмет на Пловдив с ресор транспорт. Той обясни, че в момента се водят преговори с фирма „Тикси“ за сумата, която трябва да се даде допълнително за..
Смешна е историята дали е вярно, че България е изпълнила критериите и може да влезе в евозоната от 01.01.2026 г., защото става въпрос кога точно се закръгля при изчисляването на критерия. Това заяви в предаването "Точно днес" макроикономистът Георги Ганев . "Когато се опитваш да вкараш аналогова действителност в дигитални цифрови критерии, понякога..