По думите й най-големият капан е предоверяването на човека, който предлага офертата. Затова и първото нещо, което трябва да направим е да проверим кои стои зад обявят. За да бъде проверен даден туристически оператор или агент е достатъчно да се влезе в регистър в сайта на министерството на турзизма.
„Важно е и да проверим дали има застраховка професионална отговорност, която е валидна, тъй като ако туроператорът обяви несъстоятелност, тази застраховка ни гарнтира връщане на средствата.
Трябва да прегледаме добре и детайлите в офертата, за да видим кои са включени в цената и за кои се заплаща допълнително, както и да проверим дали условията са нанесени коректно върху договора, който подписваме“, каза Руменова.
Тя подчерта още, че ако хората искат да направят рекламация на дадена услуга това може да се случи в 14 дневен срок, но не по-късно. Освен това сигналът трябва да бъде оформен писмено, за да има след кога това е направено. Жалбата се подава до рецепцията на хотела, туроператора, КЗП или министерството на туризма.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..