Стремежът е да се възстанови и линията до Милано, работи се по възможности за Испания, също и до няколко немски дестинации. Полети до летище „Шарлероа“ в Брюксел също е в сферата на стремежите на пловдивското летище, добави Дойчин Ангелов.
Миналата седмица делегация на пловдивското летище, водена от него, посети турския град Анталия. Целта е била да се продължи досегашното сътрудничество с турски авиокомпании за дефиниране на нови дестинации, каза той.
Обсъдено е било връщането на линията Пловдив - Истанбул, която беше спряна, да стане в обозримо бъдеще. Най-кратък възможен срок за това е в порядъка от 6 месеца, като е възможно то да се случи през лятото на следващата 2024 година, предположи шефът на пловдивския аеропорт. Иначе сега през лятото и зимата има чартърни полети до Анталия, работи се това да станат редовни линии.
Обмисля се и откриването на полети до Измир, където има голяма колония български изселници с двойно гражданство, каза още Дойчин Ангелов. По време на посещението в Анталия са проведени проучвателни срещи с узбекистанската авиокомпания, на които са изтъкнати предимствата на Пловдив като атрактивна туристическа дестинация. Затова, не е изключено като резултат от разговорите, да летим и до Ташкент, каза директорът на летището.
Проучват се и възможностите летище Пловдив да започне партньорство с националната организация в Турция, която се ръководи от министъра на туризма на страната. Тя разполага с финансов ресурс, акумулиран от държавата и бизнеса, който се използва за развиване на туризма и подпомагане и реклама на авиокомпаниите.
От осем членове на фонда за развитие на Летище Пловдив, от общините само Чепеларе и Хисаря до момента са платили вноските си, съобщи още той.
Няма авиокомпания, която да не пита за стимули, подчерта Дойчин Ангелов по повод писмото на „Райънеър“ с искане на 50 000 евро годишно финансиране, за да пусне нови полети до Пловдив.
След серията тежки катастрофи в Пловдив през последните дни – сред които и трагичният инцидент на Околовръстното шосе, отнел живота на майка, баща и едното им дете – темата за пътната безопасност отново излезе на преден план. За причините и решенията e разговарът с осемкратния рали шампион на България и основател на Академията за безопасно шофиране..
Могат ли протестите да променят ситуацията в държавата? Въпросът идва след снощното бурното недоволство в София и днешния отзвук за преработка на проектобюдежета. А отговорите са някъде между силата на обществото и слабостите на политиците. Според психолога Пламен Димитров, когато говорим за сила и слабост, неизбежно се поражда конфликт. А..
На ресторант ще ни е по-скъпо през следващата година , прогнозира регионалният представител на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) за Пловдив Еньо Енев. По думите му секторът се присъединява към общото недоволство срещу проектобюджета за 2026 г., който според бранша не е приемлив. Енев подчерта, че за разлика от..
Професор Митко Димитров от Института за икономически изследвания на БАН анализира рисковете, свързани с новия държавен бюджет. Според него, ако бъде приет, България ще навлезе навлиза в опасна дългова спирала с очаквано увеличение на съотношението на дълга към БВП над 36%. Той критикува факта, че увеличението на разходите се финансира чрез нови заеми..
В отворено писмо Българската болнична асоциация (ББА) и Националното сдружение на частните болници заявиха, че категорично не са съгласни с предложените в проекта за бюджет на НЗОК за 2026 г. промени. Според тях механизмът за финансиране на заплатите на лекари и специалисти по здравни грижи чрез държавни трансфери през Касата е неправилен...