"Още от 2016 година първия договор имаме, че трябва да се работи на километър, когато влезе системата "Индра". Общината не изпълни това нещо, усвоиха се 25 милиона при предишния кмет и в момента другите две дружества са декапитализирани и са пред фалит. Общината не можа да намери начин как да се прехвърлят линиите от болното на здравото място и аз съм най-потърпевшия от всички колеги това, защото и по двата договора карам над 50% от линиите и имам 96% изпълнение", подчерта Ангелов.
Ангелов посочи, че двете фирми, които не си изпълняват договорите са "Автотранс Чолаков" и "Хеброс бус". Той допълни, че е можело договорите на тези две фирми да се прехвърлят на този, който изпълнява и да не се стига до сегашната ситуация.
По думите на Петко Ангелов на "Автотранс Чолаков" миналия месец са върнати линии. "Заради него прекратяват договора и му връщат линиите", категоричен бе бизнесменът.
"С никой не си говоря, с всички съм изпокаран. Ние нямаме бизнесотношения защото общината си плаща на всяка фирма", заяви той и допълни, че консорциумът сам е паднал.
Според него когато дойдат избори, всички се упражняват върху градския транспорт на Пловдив. "Това е най-тежката работа, която има в момента и постоянно има недоволни граждани – един път им е студено, друг път - топло, не можем да угодим на всички", обясни превозвачът.
По думите му, когато не се изпълняват линиите от двете фирми, е трябвало общината да предприеме нещо. "Чакаме шеста година да влезе "Екобус", ами той да вземе линиите. Призовавам "Екобус да си вземат 200 линии", коментира Ангелов и допълни, че фирмата му няма достатъчно капацитет да кандидатства за всички линии.
"При тази система, ситуацията, при която договорите се бутат ей така, който има желание да даде 20 милиона евро и да кара по всичките линии, ами нека тяхното дружество да го направи. Това са проблеми на общината, не мои. 100 рейса са ми на пазара и излизат, и аз не съм сигурен дали утре ще взема линия. Накрая кметът решава", ядосано заяви превозвачът.
Той е категоричен, че ще си търси правата в съда, но изчаква да приключи прякото договаряне. И добави, че ще съди Веселин Дошков и Димитър Чолаков за пропуснати ползи. "От общината какви претенции да имам? То си излиза, че те не изпълняват. Тези догвори трябваше да бъдат прекратени или да се плаща на километър още преди години", повтори отново Ангелов.
По темата с нередовните маршрутки по линия №5 до село Труд превозвачът заяви, че и там кара на временен договор. "Ами да мине село Труд в регулацията на община Пловдив, за да се кара дотам", коментира той.
Според него до упреците към него се е стигнало заради предизборни изявления на кмета на Труд.
"Не съм длъжен като имам по разписание една маршрутка, да давам пет маршрутки. Когато си плащат и имам одобрена схема от общината има възможност. Но не може незаконно да им се пускат маршрутки. Както и линия №1 да ходи до село Труд, ами да намерят кой да плаща", възмути се бизнесменът.
Чуйте повече в звуковия файл!
Лицето на българските политици е отвратително за народа и безпомощно в европейски контекст. В също време фантазията на МВР се развихря що се отнася до пътния травматизъм и надпреварата за поръчване на максимално безсмислени артикули. Така политическият пр Арман Бабикян обобщи събитията от последния месец – обявена обществена..
Предстои силен летен туристически сезон, по-добър от миналогодишния. Това прогнозира Румен Драганов от Института за анализи и оценки в туризма в програма "Точно днес" на Радио Пловдив. Според него прогнозите се базират на ранните записвания, които се движат много добре на основните пазари - Германия, Великобритания и Полша. "Миналата година..
Ходът на Джевдет Чакъров да напусне ръководеното от него ДПС - ДПС не беше изненада, защото това е процес и листопадът във фракцията на Доган продължава. Продължава и това е отговорност на Доган, защото той не предприема никакви мерки. Това коментира Т айфур Хюсеинов от сайта „Обзор нюз“ след последните събития около двете фракции на ДПС...
Има „пропаст“ между нуждате от профилирани кадри на бизнеса и това, което произвежда образователната система в момента – коментираха на съвместен форум по темата в Пловдив представители на държавната и местната власт, висши учебни заведения, водещи български и международни компании. Крайната необходимост от масовост на дуалното обучение и..
Поредната драма в ДПС – Ново начало на Делян Пеевски и ДПС – ДПС, ръководено от Джевдет Чакъров, коментира в програма "Ден след ден" журналистът Валерия Велева. По думите и това е драматичен край на ДПС на Ахмед Доган. Драматичен, тъжен край, който никой не е очаквал, че по този начин ще се случи. Пред очите ни просто една партия, който досега..