Eмисия новини
от 18.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Благой Рагин: Тежко и горко на този колега, който чака администраторът да му каже как да обслужва гостите

Снимка: БГНЕС

Туризмът се развива с такива темпове, че наистина закъсняваме с наредбите. Хубаво беше, че трябва да се регламентира тази дейност. Това, което ние поставихме като въпрос – да се използва европейският модел за точкуване на хотелите по различни показатели, не е засегнат. Това каза за предаването "Хоризонт до обед" председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин в коментар на новата Наредба за категоризацията на туристическите обекти. Той коментира, че наредба е трябвало да има и характеризира като не толкова страшни предложенията за глоби за закъсняло обслужване според категорията на заведенията и хотелите:

Тежко и горко на този колега, който чака администраторът да му каже как да обслужва гостите. Винаги съм казвал, че категорията, лицензът, го издава самият клиент. Можете да отговаряте на всички административни изисквания, но ако негово величество Цар клиентът не иска да посети вашето заведение – край с категоризирането, край с лиценза.

Хотелите в страната са сред най-добрите и луксозните, на много приемливи цени, а страната има нисък имидж, заяви Рагин. Според него най-важно е работата с туристите да се извършва от сърце и душа.

Интервюто на Валерия Николова с Благой Рагин и репортажа на Кеи Тренчева можете да чуете от звуковите файлове.

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна