Интересно е, че първи откликнаха най-малките общини. Там проблемите са различни в по-голямата си част.
Смисълът на всичко това е и хората, и бизнесът да се запознаят по-добре с правата и задълженията, възможностите и законовите процедури, посочи Дичев:
Когато човек не е добре информиран, той не взима най-добрите решения. Хората масово не познават института на частния съдебен изпълнител. Има и доза популизъм по темата, която погрешно създава настроения там, където не би трябвало да ги има.
Кампанията е двупосочна, каза още Георги Дичев. Чрез анкетните карти, специалните кутии и информационната брошура, написана на популярен език частните съдебни изпълнители ще търсят обратна връзка от хората.
Дичев припомни, че Камарата на частните съдебни изпълнители е против юрисконсултските възнагражедния, които драстично натоварват хората.
Цялото интервю слушайте в звуковия файл.