"Радиото може би вече е и за гледане", обясни в предаването "Хоризонт до обед" авторът на поредицата Валентина Томова, според която съдържанието в социалните мрежи на БНР може да бъде много по-атрактивно:
"Когато имаме обществена медия, това предполага далеч по-неатрактивно съдържание, защото информацията, която се поднася, няма тези нюанси, които да привличат аудиторията, но това в никакъв случай не означава, че информацията е скучна. И именно документалните филми, в този случай видеото, са предпоставка това, което се вижда в социалните мрежи, да бъде интересно, въпреки че идва от обществена медия. Като прибавим това, че доверието в БНР е голямо, имайки предвид едно изследване на институт "Ройтерс", което излезе тази година - тези двете неща в комбинация могат да направят така, че съдържанието, което минава през радиоефира, след това да има един последващ живот в социалните мрежи и там да има много по-голям отзвук".
Първият "герой" на поредицата "Дигитални номади" е Павел Езекиев, работил за голяма мултинационална корпорация в Сиатъл, впоследствие и в Лондон. Според него изчезва концепцията за работно време.
Още за концепцията "Дигитални номади" слушайте от звуковия файл.