Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
“Клиентите не се хващат, а се печелят всеки ден. Не вярвам в това, че ще грабнеш един клиент с красива презентация. Не, спечелването на клиент е в ежедневните битки, в ежедневните малки победи и постигане на резултати. Успехът на пазара - накрая това има значение. Печелим клиентите си с успехите, които постигаме за тях”, казва Гергана Иванова - съосновател на The Smarts, които пък получиха златното отличие на Effie Bulgaria с кампанията „Балкон артист“ в новата категория „Маркетинг при актуални събития“.
Според нея в днешно време дистанционната комуникация през различни устройства е затруднение. “Видяхме добрата страна на общуването от дистанция видяхме как можем да сме по - организирани, как успяваме да свършим много работа, въпреки че не сме заедно. Но видяхме и големите недостатъци - споделената емоция и енергията, която обменяме, когато сме заедно и говорим очи в очи, се изгуби през последните месеци”, казва още Гергана Иванова.
По съвсем различен начин работи един творчески екип, когато е заедно в едно пространство - работят , творят, прекъсват се, спорят, и по съвсем различен начин става това в сеансите в мрежата, които се случват.
Въпреки че скоро след откриването на новия офис на компанията, който носи духа на дома и непринудените, креативни срещи, се налага да излязат в хоум офис и да общуват онлайн, Гергана Иванова е убедена, че скоро ще се върне старият нормален начин на работа. Тя е на мнение и, че в креативните среди офисите няма да изчезнат, а ще се запазят като място за вдъхновение и място, където да посрещат клиенти и приятели.
Чуйте целия разговор на Катя Василева в звуковия файл.