Близо 13% от брутния вътрешен продукт на България идва от туризма и съпътстващите го отрасли. Затова всяка възможност за рекламата ни пред света не бива да бъде пропускана. Хората, с които ще ви срещнем, знаят това и са посветили време, идеи и средства, за да направят страната ни по-разпознаваема и предпочитана туристическа дестинация. Екипът на специализираната българска телевизия за приключения, пътешествия и туризъм Travel TV са в основата на нов международен HD канал с некомерсиална цел, който ще се превърне в новата визитна картичка на България. Ето какво научихме от административния и директор Минка Иванова:
Каналът вече е факт и се надяваме, че ще подпомогне промотирането на България не само за българите в чужбина, но и за чужденците, тъй като той представлява поредица от кратки импресии на различни теми. Например природа, реки, море, флора, фауна. Всичко онова, което е България, всички ценности, които тази страна е съхранила през вековете и продължава да съхранява. Спряхме се именно на импресията като градивна част от този канал, защото тя предполага образ и звук. На фона на една добре подбрана музика текат картини от България. По този начин считаме, че каналът ще бъде добре приет от различни националности.
От началото на 2016 година международният канал ще се разпространява в Европа и Латинска Америка. Амбицията на екипа е през следващите 2 години да създаде над 1000 нови импресии, заснети във всички сезони из най-красивите места на България. Традициите, занаятите, местната кухня, историята и културата на страната ни ще разкрият красотата и смисъла си пред милиони хора, а ползата за България ще е осезаема. Именно в тази посока мисли и продуцентът Виктор Димчев:
След дългогодишна разруха, един от емблематичните мостове, строени от майстора зидар Кольо Фичето, е готов отново да посреща туристи. Беленският мост е построен над река Янтра през 1865 - 1867 г. по нареждане на валията на Дунавския..
От това лято посетителите на Враца могат да опознаят планинското градче чрез напълно безплатните обиколки с гидове по модел на подобни турове, които се предлагат в големите европейски градове. Идеята е гостът, който за пръв път посещава северозападния..
С 30-40 % се е увеличило предлагането на ваканционни имоти в България през последните три години. Към момента техният брой надвишава 20 хиляди. Все повече клиенти предпочитат да си наемат апартамент или дори цяла къща през ваканцията си в България..
Винената култура в България преживява подем. Все повече места и събития привличат любители на виното и засилват интереса към винения туризъм. През..