Конкурентноспособността, възможностите за реклама и различните методи за привличане на туристи от традиционни и нови туристически пазари, са ключов елемент от браншовите изложения у нас и по света. Travel Expo обаче залага и на изненадата, за да спечели и най-претенциозните клиенти. Затова в рамките на изложението на 29 и 30 ноември, посетителите на Националния дворец на културата имат възможност да се възползват от над 200 ексклузивни туристически оферти, представени от 50 изложители.
Идеята на събитието е всеки изложител да предлага оферти, които важат само в рамките на изложението, а потребителите да се възползват от тях –разказва Антон Пенев, съосновател на фирмата организатор на изложението. – Целта ни е все повече да налагаме културата на ранното планиране на почивката за следващата година. Имам предвид в края на месец ноември, хората да могат да планират своята почивка през лятото. Имаме оферти за България и чужбина, за лятна и зимна ваканция, круизи и екзотични дестинации.
Нуждата от подобно събитие е осезаема, тъй като, както всеки друг бранш и нашият от време на време преживява едни мини катарзиси, които променят възгледите на всички в него – продължава Пенев.
Участието в подобно изложение е подчинено на атрактивността на туристическия продукт. Неслучайно по време на Travel Expo, всички щандове са с еднакъв размер и близка визия, а различни са единствено офертите, предлагани от отделните фирми. Всичко друго е еднакво – категоричен е Пенев. – 6 кв. м, една и съща стена, една и съща маса, едни и същи два стола, две лампи и мокет. Идвайки на дадения щанд, потребителят няма да може да разбере дали тази компания има 1000, 100 или 3-ма работещи, а вниманието му се насочва изцяло към продукта, който тя предлага. Понякога трудно намираме съмишленици, тъй като някои хора не искат да бъдат поставени в калъп, но броят на изложителите тази година, надхвърля нашите очаквания
Тази година форумът съвпада с т. нар. „Черен петък“ – последния петък от месец ноември. Популярна практика сред търговците е да обявяват намаления за своите стоки, през цялата последна седмица от месеца и така да стимулират своите клиенти да напазаруват отрано за предстоящите Коледни празници. Напоследък много българи също се възползват от тази възможност, тъй като „седмицата на намаленията“ е факт и у нас. Според Пенев, в началото туристическата индустрия у нас възприема плахо възможността да спечели повече, благодарение на намаленията на много стоки и услуги, предлагани през този ден или седмица.
През последните години все повече туроператори и турагенти се активизират в тази посока. Работят активно, убеждавайки контрагентите да им дават все повече и по-големи ексклузивни отстъпки за определен период, брой стаи или туристически пакети. Особено през миналата година се усети едно нарастване на офертите в нашия сектор – признава организаторът. – Това е един добър инструмент, ако се използва коректно спрямо потребителите. Той би допринесъл за едно по-добро планиране на дадената компания. В тази връзка, още през октомври организирахме работни срещи с Националната агенция по приходите и Комисията за защита на потребителите, за да можем да сме сигурни, че офертите, които ще предложим, отговарят на всички изисквания и не нарушават законите за защита на потребителите. За да бъде успешно събитието, ние трябва да предложим адекватни оферти, които не подвеждат потребителите.
Одеона на Филипопол е отправна точка за нови туристически маршрути в Пловдив. Това заяви министърът на туризма Евтим Милошев, който посети реставрирания обект в центъра на града. Античната забележителност е част от древния форумен комплекс и официално..
В наши дни в пристанището на Поморие са пуснали котва предимно яхти, а старите дървени рибарски лодки са заменени с модерни, снабдени с мощен двигател съдове. Традиционният поминък на черноморското ни градче, свързан с риболова е напът да изчезне,..
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
Къде ще ни отведе новата година? "Ню Йорк Таймс" помага да стартираме своите пътешествия с предложения от годишния си списък на 52-те най-добри..
Притихнал сред хълмовете на Люлин планина, Клисурският манастир "Св. Петка" е белязан от тайнство и духовност. Намира се едва на 7 км от курортния град..