Третото издание на инициативата, с която се поставя началото на новия туристически сезон, дава възможност на пловдивчани и гостите на града да се докоснат до магията на любимия Пловдив на преференциални цени, като паралелно с това ще се потопят в цветната еуфория на „Базар Капана“.
Събитието традиционно се провежда през март, но заради извънредната обстановка и мерките, предприети за ограничаване на Covid-19, то беше отложено.
„Уикенд в Пловдив“ обединява културни средища, хотели, ресторанти, търговски обекти, както и множество културни събития, които в дните на проявата правят атрактивни отстъпки от редовните цени на услугите.
Инициативата се организира от местния Съвет по туризъм със съдействието на Община Пловдив, като с нея освен старт на активния туристически сезон, се поставя и началото на кампанията „Пловдив-град на уикендите на 2020 година“.
Специално предложение от Асоциацията на екскурзоводите в България е туристическа обиколка, включваща централната градска част, кв. Капана и Стария град.
Регионалният исторически музей в Пловдив също се включва с три от своите експозиции. „Съединение на България от 1885 г.” на площад „Съединение”, „Българско Възраждане” на улица „Цанко Лавренов” № 1 и „Книгоиздаване в България през втората половина на XIX и началото на XX век” на улица „Митрополит Паисий” № 2, приемат посетители между 9:30 и 17:00 часа.
Там където лъчите на изгрева докосват най-рано българската земя, забавната игра петанк и морето си дават среща. И точно там, вече двадесет години, приятелите на прочутия спорт с метални топки се събират на международен турнир. Всички те са привлечени..
В разгара на лятото търсим прохлада в планините, а месеците юли и август са най-натоварени за хотелите и местата за настаняване по горното поречие на Арда. Нова панорамна гледка ще привлича летуващите по пътеките на Западните Родопи. На 6 юли ще бъде..
И тази година сезонът на Черноморието ни ще започне в началото на юли месец, а пикът ще е през август. Затова пък юни се очертава като слаб месец за почивки у нас. Може би защото все повече сънародници предпочитат в началото на лятото да..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата..