Специализираните видове туризъм ще са основният фокус в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2021 година. Целта е България да се утвърди като безопасна и спокойна дестинация с разнообразни възможности за отдих през всички сезони. Акцентът ще падне върху предложенията за почивки сред природата, културните, винените и кулинарните маршрути. Това каза вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на онлайн заседание на Националния съвет по туризъм.
От туристическото ни ведомство заявиха, че разчитат на гостите от съседните страни и най-вече на българските туристи. Това лято, благодарение на сънародниците ни, хотелите извън големите морски курорти имаха приличен сезон на фона на 70% срив на чужди летовници заради кризата с Covid-19.
Промотирането на България в чужбина ще се реализира най-вече онлайн. А за мото на кампанията е избрано „Зимните спортове укрепват вашето здраве“. Посланието е съобразено с промяната в поведението на туристите във връзка с разпространението на Covid-19.
През идните месеци се очаква сериозен отлив на туристи от Русия, Израел и Великобритания. Ще се разчита на пътувания от съседните държави, но при благоприятна епидемична обстановка. В това отношение от ключово значение е границите на Балканите да останат отворени. От ведомството заявиха, че за целта ще се работи активно, включително и на високо дипломатическо ниво. Кампанията за привличане на зимни туристи предвижда и външна реклама, както и поредица от маркетингови дейности в съседните държави.
Съставил: Венета Николова
Снимки: Facebook / Министерство на туризма
Сладкото изкушение "Га́раш" е торта, чиято история е много любопитна и заслужава вниманието както на интересуващите се от история , така и на любителите на безспорните ѝ вкусови качества. Създателят ѝ е австро-унгарецът Коста Гараш. Смята се, че..
В рамките на официалната визита на българска правителствена делегация в Черна гора се проведе среща между министрите на туризма на България и Черна гора Мирослав Боршош и Симонида Кордич. Сред основните теми бе подетата от българското Министерство..
България се позиционира на картата на здравния туризъм като конкурентна дестинация, предлагаща качествен продукт на европейско ниво. Това каза пред БТА д-р Сийка Кацарова, председател на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм, във връзка със..