Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

„Зимните спортове укрепват вашето здраве“ е мотото на предстоящия сезон

Снимка: Facebook / Министерство на туризма

Специализираните видове туризъм ще са основният фокус в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2021 година. Целта е България да се утвърди като безопасна и спокойна дестинация с разнообразни възможности за отдих през всички сезони. Акцентът ще падне върху предложенията за почивки сред природата, културните, винените и кулинарните маршрути. Това каза вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на онлайн заседание на Националния съвет по туризъм.


От туристическото ни ведомство заявиха, че разчитат на гостите от съседните страни и най-вече на българските туристи. Това лято, благодарение на сънародниците ни, хотелите извън големите морски курорти имаха приличен сезон на фона на 70% срив на чужди летовници заради кризата с Covid-19.

Промотирането на България в чужбина ще се реализира най-вече онлайн. А за мото на кампанията е избрано „Зимните спортове укрепват вашето здраве“. Посланието е съобразено с промяната в поведението на туристите във връзка с разпространението на Covid-19.

През идните месеци се очаква сериозен отлив на туристи от Русия, Израел и Великобритания. Ще се разчита на пътувания от съседните държави, но при благоприятна епидемична обстановка. В това отношение от ключово значение е границите на Балканите да останат отворени. От ведомството заявиха, че за целта ще се работи активно, включително и на високо дипломатическо ниво. Кампанията за привличане на зимни туристи предвижда и външна реклама, както и поредица от маркетингови дейности в съседните държави.

Съставил: Венета Николова

Снимки: Facebook / Министерство на туризма

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Марияна Димова и нейните сурвачки

Греяно вино, сурвачки и виенско колело - духът на Коледа в София

Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..

публикувано на 03.12.24 в 10:40

Момчиловци или Мусилиян – защо китайците обичат китното родопско село

През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..

публикувано на 29.11.24 в 10:10

Превръщат влека Говедарци-Мальовица в седалков лифт

Старият влек в село Говедарци, община Самоков предстои да бъде модернизиран като четириседалков лифт с капацитет от 1520 души на час. Подобно предложение е внесено в Регионалната инспекция за опазване на околната среда и води – София от компанията..

публикувано на 24.11.24 в 08:25