Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Българският туризъм иска да удвои своя дял на полския пазар

Снимка: архив

За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.

В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.

Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Тортата Гараш – легендарното сладко изкушение навърши 140 години

Сладкото изкушение "Га́раш" е торта, чиято история е много любопитна и заслужава вниманието както на интересуващите се от история , така и на любителите на безспорните ѝ вкусови качества. Създателят ѝ е австро-унгарецът Коста Гараш. Смята се, че..

публикувано на 13.09.25 в 09:25

"Дестинация Балкани" ще търси туристи и от Япония, САЩ и Латинска Америка

В рамките на официалната визита на българска правителствена делегация в Черна гора се проведе среща между министрите на туризма на България и Черна гора Мирослав Боршош и Симонида Кордич. Сред основните теми бе подетата от българското Министерство..

публикувано на 08.09.25 в 17:07
Д-р Сийка Кацарова

България е конкурентна дестинация на картата на здравния туризъм

България се позиционира на картата на здравния туризъм като конкурентна дестинация, предлагаща качествен продукт на европейско ниво. Това каза пред БТА д-р Сийка Кацарова, председател на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм, във връзка със..

публикувано на 08.09.25 в 11:27