За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
Анелия Христова - сертифициран винен експерт и екскурзовод, член на Българската асоциация на винените професионалисти, заяви пред БТА необходимостта да се представят и показват повече местните български сортове . В тази връзка важна част от..
Единственият в България Музей на стъклото се намира в град Белослав, на брега на един от ръкавите на Варненското езеро. Именно на това място, през 1893 г., братя Мушалан поставят основите на българското стъкларство, създавайки първата стъкларска..
Пътешествията с парни локомотиви, които организира БДЖ по различни поводи и празници за любителите на старите влакове станаха традиция. Пуфтящият влак, който изпуска много пара и дим и неговата звучна свирка са вълнуващи както за децата, така и за..