За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
В разгара на лятото търсим прохлада в планините, а месеците юли и август са най-натоварени за хотелите и местата за настаняване по горното поречие на Арда. Нова панорамна гледка ще привлича летуващите по пътеките на Западните Родопи. На 6 юли ще бъде..
И тази година сезонът на Черноморието ни ще започне в началото на юли месец, а пикът ще е през август. Затова пък юни се очертава като слаб месец за почивки у нас. Може би защото все повече сънародници предпочитат в началото на лятото да..
В Деня на отворените врати – 15 юни, за пръв път пред посетителите на Музея на мозайките в Девня ще бъдат представени и реставрираните находки, открити през 2023 година. Става въпрос за глинени съдове и лампи, изработени в стила на майсторите от..
Министърът на туризма Евтим Милошев проведе поредица срещи на високо ниво с министрите на туризма от Саудитска Арабия, Катар, Бахрейн и генералния секретар..