Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Поредица от срещи с представители на Държавния департамент и Департамента по енергетика на САЩ проведе българската делегация, водена от министъра на енергетиката Жечо Станков. Във фокуса на разговорите бяха задълбочаването на стратегическото..
Народното събрание избра за омбудсман Велислава Делчева, предложена от ГЕРБ-СДС. Тя беше избрана сред шестима кандидати със 123 гласа "за", 92 - "против", петима депутати се въздържаха. Делчева положи клетва в парламента. Мандатът ѝ е пет..
България постоянно е сред най-бюджетните дестинации в Европа. Това отбелязва Times of India в публикация за седемте най-евтини европейски държави, които всеки пътешественик с ограничен бюджет трябва да посети, и цитирана от Forbes Bulgaria. В този..
В "България днес" на 23 юли слушайте: 05:31- "Учим, играейки. Играем, учейки!“ – започна годишната среща на АБУЧ – репортаж от Велико Търново на..
В брой 61 на предаването слушайте: Писателката Здравка Евтимова за срещите си в българските училища по света и за участието си като..
От 24 до 26 юли в Кюстендил ще се състои 21-вото издание на Международния фолклорен фестивал "Сребърна пафта" – празник на културното..