Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
В понеделник ще бъде слънчево. Ще духа слаб до умерен юг-югозападен вятър и с него още ще се затопли. Минималните температури в повечето места ще бъдат между минус 2° и 3°, в София – около 1°, а максималните – между 20° и 25°, в София – около 22°...
В Ректората на СУ "Св. Климент Охридски" се провежда Ден на отворените врати по инициатива на Студентския съвет. Събитието е възможност за всички желаещи да продължат образованието си в най-престижното и старо висше училище у нас. На Деня на..
С официална церемония и Поход на толерантността "Ние помним" в София беше отбелязана 82-рата годишнина от спасяването на българските евреи и почетена паметта на евреите, загинали в нацистките лагери на смъртта. Днешната дата е избрана заради т.нар...
На 13 и 14 март 2025 г. в София ще се проведе конференцията "Фестивалът и градът", организирана от Българската фестивална асоциация (БФА) с международно..
Румънските власти отстраниха Калин Джорджеску от президентските избори Калин Джорджеску няма да бъде допуснат до участие в президентските..
В брой 42 на предаването слушайте: Кметът на Тараклия Вячеслав Лупов за очакванията си българските власти да сътрудничат по-активно в..