Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Посолството ни в Претория обедини международната хуманитарна дипломация

Резиденцията на българския посланик в Претория Мария Павлова гостоприемно събра за редовната месечна среща членове на Международната асоциация на дипломатическите съпрузи и партньори в Южна Африка (IDSA). Домакин на събитието, състояло..

публикувано на 15.09.25 в 13:39

НОИ и немски експерти ще проведат консултации по пенсионни въпроси в Бургас

Българо-германски консултации по пенсионни въпроси ще има от 16 до 18 септември 2025 г. в териториалното поделение на Националния осигурителен институт в Бургас. Експерти от двете държави ще дават разяснения по конкретни случаи, свързани с..

публикувано на 15.09.25 в 12:02

По традиция на 15 септември бе открита новата учебна година

"От поколения първият учебен ден е истинско вълнение за всеки български дом." Това каза президентът Румен Радев при откриването на учебната година в Първа английска езикова гимназия в София, предаде БТА. Премиерът Росен Желязков откри новата..

публикувано на 15.09.25 в 11:25