Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Резиденцията на българския посланик в Претория Мария Павлова гостоприемно събра за редовната месечна среща членове на Международната асоциация на дипломатическите съпрузи и партньори в Южна Африка (IDSA). Домакин на събитието, състояло..
Българо-германски консултации по пенсионни въпроси ще има от 16 до 18 септември 2025 г. в териториалното поделение на Националния осигурителен институт в Бургас. Експерти от двете държави ще дават разяснения по конкретни случаи, свързани с..
"От поколения първият учебен ден е истинско вълнение за всеки български дом." Това каза президентът Румен Радев при откриването на учебната година в Първа английска езикова гимназия в София, предаде БТА. Премиерът Росен Желязков откри новата..
На 17 септември православната ни църква почита паметта на света мъченица София и трите ѝ дъщери Вяра, Надежда, Любов, които загиват като мъченици на..
В четвъртък минималните температури ще са от 8° до 13° по Черноморието до 15°, в София – 8°. През деня ще има променлива облачност, която над много..
На брифинг след днешното правителствено заседание министърът на труда и социалната политика Борислав Гуцанов обяви, че Министерският съвет е приел..