Общините партньори Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново ще се рекламират заедно на пазарите в Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Скандинавските страни чрез атрактивни видеоклипове и графични послания. Община Бургас е одбрена да получи финансова помощ за кампанията по най-новата програма на Министерството на туризма за финансиране маркетинга на Черноморските общини.
Те ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни продукти в региона, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм в дестинацията "Бургас – Южно Черноморие“. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, в "горещи" точки като метро, градски автобуси, дигитална външна и онлайн реклама, спрямо различни таргет групи и платформи.
Дървени къщи, накацали по прашни сокаци, пенлива рекичка, която ромоли, и венец от дъбови и букови гори в околностите – село Медвен е като картинка от детска приказка. И докато съседните му Котел и Жеравна привличат тълпи туристи, Медвен..
В средата на август е още рано да се правят обобщения, но по всичко личи, че сезонът е успешен за курортите на Северното ни Черноморие, като "Албена" се превръща в емблематичен пример за дългоочакваното възстановяване след пандемията. Ранните..
Мек климат, културни събития и възможности за опознаване на местните традиции – това са само част от причините есента да е най-подходящото време за посещение на София – съобщава водещият италиански онлайн портал за пътешествия siviaggia.it , който..
Дървени къщи, накацали по прашни сокаци, пенлива рекичка, която ромоли, и венец от дъбови и букови гори в околностите – село Медвен е като картинка..