Общините партньори Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново ще се рекламират заедно на пазарите в Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Скандинавските страни чрез атрактивни видеоклипове и графични послания. Община Бургас е одбрена да получи финансова помощ за кампанията по най-новата програма на Министерството на туризма за финансиране маркетинга на Черноморските общини.
Те ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни продукти в региона, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм в дестинацията "Бургас – Южно Черноморие“. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, в "горещи" точки като метро, градски автобуси, дигитална външна и онлайн реклама, спрямо различни таргет групи и платформи.
Сакар, една от най-загадъчните и слабо познати планини у нас, бавно, но уверено се превръща в нова дестинация за устойчив туризъм. Районът, разположен между Източните Родопи и Странджа , години наред оставаше настрана от туристическите потоци. Но..
В най-югозападния ъгъл на България, високо в Огражден планина, попадаме в райско кътче от приказките – магнетичното Долене. Всеки, който дойде тук ахва от изненада, защото гледката е твърде необичайна за повечето български села – окосена..
През миналото лято Бургас и околните курортни селища са посрещнали към 600 хиляди български и чужди туристи, което е с 21% повече спрямо 2023-та. Напоследък обаче черноморският ни град се развива и като културен хъб, привличайки все повече посетители..