Ръстът на британски туристи у нас се очаква да достигне 500 хил. до 2020 г. Това съобщиха от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Те обобщиха данните от наскоро приключилата рекламна кампания, популяризираща страната ни за великобританския пазар и я определиха като успешна.
Това е първата интегрирана рекламна кампания за България на туристически пазар – Великобритания. Проектът стартира през есента на 2011 г. с три откриващи пресконференции в Лондон, Глазгоу и Бирмингам. Последващите рекламни клипове, които са излъчени са достигнали до близо 3 млн. потенциални британски туристи в най-активната възраст – от 25 до 44 години. Овен видеоматериалите са публикувани и текстове в печатни и интернет издания. Заместник министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов подчерта и огромния брой билбордове – 294, рекламиращи страната ни в Лондон, южна Англия и Шотландия. Чуйте колко са посетилите страната ни британски туристи за изминалата година от Иво Маринов.
Финансирането на кампанията е по Оперативна Програма „Регионално развитие” и струва 1млн. 94 хил. Лева. Освен пресконференциите, медийните срещи и семинарите, министерството организира и три прес тура в България за журналисти от Великобритания. Излязоха публикации и интервюта в най-влиятелните британски издания за туризъм, а много от журналистите останаха впечатлени от българската култура и история и създадоха видеоматериали за България. Според наскоро направено проучване британците търсят алтернативни дестинации, които предлагат качество на разумна цена, заради глобалната криза и намалените покупателни възможности.
Заместник министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов посочи и кои ще са следващите страни, в които предстоят подобни интегрирани рекламни кампании. По неговите думи това са Русия, Германия, Швеция, Румъния, Полша. Средствата, които са нужни за тези кампании са около 7 милиона лева
Коментатори във "Форум" тази седмица са икономистът и доктор по политология д-р Галя Манчева и оперативният директор на JA Bulgaria Ирина Илиева. Заедно с водещата Елена Пъневска, част от темите, които дискутираха днес, бяха: - Софийският градски съд потвърди постоянния арест и на четиримата задържани при протеста на партия "Възраждане" на 22..
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
За втора поредна година Компас събира млади хора и водещи компании в интерактивна бизнес игра. Компас 2025: практическо бизнес предизвикателство се организира от Тук-Там и ще се проведе на 13 март в Planet Schwarz Tech Theatre. Инициативата предоставя възможност на участниците да развият ключови умения и да изградят ценни контакти както с..
През 2024 г. заетостта в столичните хотели достигна нивата отпреди пандемията, каза пред Радио София Мартина Божанска - генерален мениджър на един от големите хотели в столицата. "За София повишението през 2024 г., спрямо 2023 г., е около 8%-10%, за хотели от категория 4 и 5 звезди. В страната средно се движи около 50% заетостта. За София е..
78% от водачите на МПС използват мобилни устройства по време на шофиране , а 14% от тях си признават, че са участвали в ПТП по време на използване на мобилен телефон. Това показва проучване на Института за пътна безопасност (ИПБ), проведено от 4 до 20 януари т.г. с 808 водачи на МПС в София, Варна, Бургас и Пловдив . Експертите от ИПБ..
Липсата на персонал е най-голямото предизвикателство, пред което са изправени българските хотелиери. Това каза пред Радио София Георги Дучев - изпълнителен директор на Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели. Проблемът се задълбочава през последните години, като пред него са изправени хотелите в световен мащаб, добави той...
"Без всякакво съмнение може да се каже, че "Цветята на нациите" представлява един автентичен шедьовър." Това казва Бернар Ардура - почетен председател на Папския комитет за исторически науки за една книга, написана (макар и на италиански) от българин. А той работи основно в Италия, от 18-годишен иска и по-късно се занимава с дипломация..