Рекламата в социалните мрежи се превърна в ключов елемент от маркетинговите кампании на много фирми през последните години. Огромната аудитория, добрите възможности за таргетиране, както и достъпните цени я превърнаха в предпочитан рекламен инструмент.
Венцислав Костов е една от основните фигури в онлайн рекламата у нас. Той е управител и основател на българското представителство на международна медийна рекламна мрежа, която е официален партньор по продажбите на реклама в България за много от социалните мрежи, включително Facebook и LinkedIn.
България е доста напред в световен мащаб от гледна точка на навлизане на социалните мрежи и в това отношение е много близо до западните страни. Над 70 процента от всички българи ползват социални мрежи. При такова голямо покритие се получава достъп за маркетингово таргетиране до 80-90 процента от платежоспособните потребители чрез този тип медии.
Рекламата в социалните мрежи има своята специфика. Тя използва рекламни формати, които наподобяват потребителското съдържание. Поради това тя е много мощна и заобикаля известни предразсъдъци като традиционната реклама. Възниква, обаче, въпросът до каква степен това трябва да се експлоатира и как да бъдат защитени потребителите. Този вид реклама подлежи на същия контрол, какъвто се налага и върху потребителското съдържание. Платформите за реклама в социалните мрежи много често могат да блокират реклами, които са със съмнително съдържание, неотговарящо на обявената политиката. Затова и Венцислав Костов съветва рекламодателите да се обръщат към консултант, за да са сигурни, че съдържанието на рекламите, които ще публикуват, ще отговаря на политиката на дадената социална мрежа.
За всички е ясно, че социалните мрежи разполагат с много информация за потребителите, като те не я споделят в "прав текст" с рекламодателите, но могат да ги насочват към определените социодемографски групи. Това е основен фактор за доброто тясно таргетиране - фундаментален принцип в съвременното рекламиране.
Хубавото в социалните мрежи е, че имат функционалности, чрез които потребителите все по-лесно успяват да контролират съдържанието, което публикуват, и да регулират точните хора, които да имат достъп до това съдържание, което е бъдещето на социалните мрежи, изтъкна в заключение Венцислав Костов.
На 16 юли от 19.00 часа в Галерия “Арт 159” ще бъде открита изложбата „Да запазим Корал: „Безполезни изкопаеми НБУ 2025“.Куратори на изложбата са: проф. Борис Сергинов, Методи Методиев, Олга Галчинска, Ева Гебрева и Биляна Калоянова. В експозицията ще се включат над 30 автори – художници, активисти, изследователи и доброволци от НБУ и..
Във възпитанието родителите често трябва да балансират между помощта, улеснението за детето и здравословната строгост. За приучаването към самостоятелност понякога е достатъчно да изчакате, да потвърдите затруднението в дадена ситуация, а когато детето анализира или вследствие дори само на промяна в подхода успее да се справи, то остава не..
За седма поредна година ще се проведе Lago Fest 2025 - Фестивалът на Самоков от 25 до 27 юли. Мултидисциплинарният фестивал отново ще се проведе на добре познатата локация – Туристическата градина в парк “Лаго”. “Когато самоковци са се опитвали да правят комплименти на млади дами, са казвали “Я, каква си лаговица”. Лаговицата е едно много тънко..
В момента 60 от 256 общини в страната са с воден режим. Ако не бъдат взети комплексни мерки, те ще нарастват всяка следваща година и проблемите с безводието ще се задълбочават. Това откроиха експерти от информационната платформа "Климатека" на медиен форум, в който се включиха експертите по води и климат. Те отбелязаха, че по-съществен е..
България е на прага на влизане в еврозоната - стъпка, която се очаква да донесе значителни промени в икономиката. Малко след като получихме окончателното "Да", няколко международни рейтингови агенции повишиха кредитния рейтинг на страната ни на БББ+. А за пръв път в историята ни получихме и оценка A- от агенция "Скоуп Рейтинг". " Очаквам..
Конференцията Velo-city 2025 тази година се провежда в полския град Гданск. “Това е шестата или седмата конференция Velo-city, на която присъствам. В този смисъл имам база за сравнение с предишни издания. Разбира се, тази година не съм толкова въодушевен, колкото когато участвах за първи път. Това беше през 2017 г., а домакини бяха градовете..
Живеещи в района на ул. "Опълченска“ излязоха на протест снощи с искане за преобразуване на едната новоизградена лента за движение във велоалея, а на другата – в разширение на тротоарите, които към момента на места са само по два метра. Протестиращите обясниха, че две нови автомобилни ленти удвояват трафика, а тротоарите остават тесни. Многократно..