"Всеки търси своя стил, своя характер, с какво да бъде различен спрямо конкурентите си, тъй като 350 изби не са никак малко. И хората, които употребяват вината, като отидат в магазина трябва да изберат пред нещо и именно за това голяма част от винарните започнаха да наблягат или на определен сорт, или на определен стил вино. Сортът обикновено е съчетан с местоположението на самата изба и исторически какви сортове са се отглеждали в района", отбеляза Стоянов.
Той сподели, че ориентацията на търговията е насочена главно към вътрешния пазар, тъй като на малките производители не им е лесно да оперират на международните пазари. Според думите му чистото винопроизводство е само една част от целия винен бизнес, като има съпътстващи елементи като лозарството, човешкият ресурс, обработка и т. н. Освен това виненият туризъм съживява голяма част от районите.
"Последните 10 години традиционно нашите вина участват на редица международни конкурси, на които те постоянно печелят награди и медали. Така, че съвсем спокойно качеството е съизмеримо с това на останалите държави винопроизводители. Липсва ни единствено добър маркетинг", каза Стоянов.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
Милена Стойчева бе министър на иновациите и растежа в периода от юни 2023 до април 2024 година. В разговора с нея в днешното ни "Радиокафе“ т я разказа как да изградим устойчива система за иновации и успех, как страната ни да бъде привлекателна дестинация за иновации, какво е нужно, за да може държаавата, бизнесът и творците да създадат общо..
Всяка година през месец септември, Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“ реализира различни инициативи, свързани с осведоменост за рака при децата. Стигмата в обществото по отношение на рака е голяма, каза пред Радио София Петя Александрова - член на УС на сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“. „Все септември месец..
Нови правила за провеждане на обучение и инструктажи по здравословни и безопасни условия на труд в България, влизат в сила от 27 септември 2024 г. Целта е да се модернизират и улеснят процесите, свързани с безопасността и здравето на работното място. Фактът, че след Covid пандемията все повече хора работят онлайн, налага промени и в тази..
Част от "Кошера" и неговата креативна същност е Стани Милев. Той е създателят на студио за анимация и криейтив Chase a cloud, което работи с утвърдени имена на световния пазар. Дългогодишният му опит е свързан със създаването на различни успешни и неуспешни бизнеси, той е дизайнер/аниматор/създател по натура. Най са му на сърце собствените..
След изборите ни очаква още от същото, коментира пред Радио София доц. Иво Инджов - политически наблюдател с интерес в медийните изследвания. Според него не се очакват съществени промени. „Няма да бъде съставено устойчиво правителство, ако въобще се стигне до създаване на редовно правителство. Иначе, да, ще има преразпределение на силите в..
Екипът на предаването "Радиокафе" днес е в Интер Експо Център, където излъчваме на живо от събитието "Тук-там Кошер" - кошер от жужащи, добри енергии, на бизнеса, на младите хора, които живеят и работят в България, или живеят и работят в чужбина. Всъщност, идеята на "Тук там" е да ги свързва, за да има едно добро бъдеще за тези, които искат да се..
Друг лектор, Борислав Василев също се включи с тема за управлението на знанието във времената на дигитална трансформация. "Дигиталната трансформация много често се бърка с термина "дигитализация". Дигитализацията е просто преминаване от аналогови към цифрови продукти за компаниите, докато дигиталната трансформация е нещо по-глобално...