Когато се замислите за навиците си на пазаруване, може би ще се изненадате да научите, че промоционалните кодове и отстъпките имат значително въздействие върху придобиването на клиенти и тяхната лоялност, особено в електронната търговия. Според проучване, проведено от компанията за купони Промокод.бг, 80% от купувачите са направили първата си покупка с дадена марка заради промоция или отстъпка. Две трети от потребителите са направили покупки, които не са възнамерявали да направят, "единствено въз основа на намирането на купон или отстъпка" - това означава, че предлагайки промоционален код, можете потенциално да убедите над 66% от купувачите на опашката да направят покупка.
Това се дължи на факта, че са включени потребителското поведение и психологията. Промоционалните кодове и отстъпките създават у клиентите впечатлението, че са намерили "добра сделка", внушават усещане за спешност или недостиг, за да насърчат по-големи покупки, и дори предизвикват физически реакции в мозъка, които водят до по-добро цялостно преживяване при пазаруване.
Какво включват промоционалните кодове?
Промоционалният код е низ от буквено-цифрови знаци, които клиентите въвеждат по време на процеса на плащане, за да получат предимство, например отстъпка или безплатен подарък. Преди да приложи предимството, платформата за електронна търговия трябва да гарантира, че всички условия на промоцията са изпълнени. Преди да направят каквато и да е покупка, 59% от потребителите търсят кодове на купони онлайн.
Съществуват три вида кодове за промоции и отстъпки:
1. Публични кодове: Те са достъпни за всички клиенти, но обикновено са валидни само за еднократна употреба. Най-честата употреба на публичните промоционални кодове е да подтикнат купувачите, които за първи път правят покупка.
2. Частни промоционални кодове: Частните промоционални кодове са предназначени за определени групи хора, като например клиенти, които използват определени банкови карти, клиенти, които не са извършвали покупка от дълго време, или клиенти, родени през този месец, като подарък за рожден ден.
3. Кодове, които са ограничени: Кодовете с ограничен достъп могат да се използват само от клиента, на когото са изпратени. Когато предприятие издава извинителен ваучер, за да компенсира лош опит при доставка или продажба, това е един от най-често срещаните случаи на използване на ограничени кодове.
Презентация във връзка с рециклиране на отработени масла беше направена в община Варна от фирма, която събира и предава такива масла за преработка. На събитието присъстваха представители на Дирекция „Екология и опазване на околната среда“ в общината. „Фокусът е върху моторни, двигателни и хидравлични масла, които се генерират от работата на..
До края на месец септември Община Варна обявява обществена поръчка за проектиране на реконструкцията на ул. „Александър Стамболийски“. Тя преминава през кв. „Чайка“ и свързва булевардите „Васил Левски“ и „Княз Борис I“. Общата площ на обекта е 27 хил. кв. м, като се планира той да струва около 11 млн. лв., съобщава общинският пресцентър...
Община Варна да получи обезщетение за ползването на имот от фирма "Мак Доналдс" (по-конкретно "Мак Драйв"), който е общинска собственост, гласуваха днес съветниците от Постоянната комисия "Собственост и стопанство". Сумата възлиза на 75 810 лева без ДДС. От 2018 до 2024 г. фирмата не е плащала нищо на Общината. Нарочна комисия от Община Варна ще направи..
Пет организации, представляващи фармацевтите и собствениците на аптеки, изразиха своята готовност за протест срещу проекта на Закона за изменение и допълнение на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина. Промените предвиждат възможността за продажба на лекарства чрез автомати, което предизвика сериозна реакция от страна на..
ДПС ще бъде с номер 55 в бюлетините за насрочените за 20-и октомври нови и частични избори за кметове, а коалиция "БСП за България“ - с номер 43. Това стана ясно при провеждането на жребия в Централната избирателна комисия за определянето на поредните номера на формациите, които са допуснати за участие в тях, съобщава БНР. Тегли се жребият за..
Ученици от Специалното училище за деца с нарушено зрение "Проф. д-р Иван Шишманов" във Варна са лишени от възможността за превоз. Учебното заведение се намира в кв. "Аспарухово", което налага децата да използват транспорт всеки ден. Градският транспорт във Варна няма възможност да ги извозва и спешно трябва да се търси вариант за купуването на..
Недоволството на хората на Централния кооперативен пазар заради предстоящо премахване на бараките им в частта на ул. "Д-р Пюскюлиев" бе част от дневния ред на Постоянната комисия "Собственост и стопанство" към Общинския съвет във Варна. Два варианта бяха представени от общинския съветник Дилян Григоров за възможност за запазването им. Единият е бараките..