"Много ми хареса идеята за подкрепа, стремя се и аз да подкрепям децата. Всички деца са много будни, интелигентни и много енергични, и прекрасни както всички деца. Живея в тази общност и съм запозната с контекста. Фокусирам се в две неща, два стремежа, които имам. Единият е свързан с развитието на уменията на децата - креативност, работа в екип, критично и аналитично мислене, тъй като те са им нужни, за да се развиват, реализират, за да са успешни и да се чувстват удовлетворени от себе си и живота, който водят. Другият ми стремеж е да поддържам интереса им към ученето и училището като цяло. С децата имаме извънкласни занимания по английски език, в които водим разговори на английски, обсъждаме различни теми. Целта ми е да се "отпуснат" и да се осмелят да създават изречения извън тези, които прочитат в уроците си, както и да станат по-уверени в своите умения и възможности. Опитвам се да осъществявам тези цели като работя индивидуално с тях. Искам децата да се чувстват спокойни в тази среда в училище. Стремим се да спазваме правилата, които сме си създали. Контактувам много с тях. ....", разказва Деница Ангелова, която печели доверието не само на децата, но и на родителите им.
Стремежът на училищното ръководство е да има промяна в начина на организиране на учебната дейност, да се прилагат нови методи за работа с учениците, и точно тези насоки дава програмата "Заедно в час", затова училището кандидатства за преподаватели, преминали такова обучение, каза Цветелина Опрова, директор на училището в Гложене:
"В началото на учебната година видяхме, че тя използва много различни начини - нетрадиционна класна стая, много табла, много информация, това внесе полъх на новост. Бих кандидатствала отново за друг учител, защото това се отрази много положително на децата и на учителския колектив. Имайки предвид, че децата са различни, трябва да има и нов подход. И това се случи в училище. Самият учебен процес е организиран различно, надделява емоцията. Повече практически задачи и проектни дейности има."
Агенцията по заетостта продължава с приема на заявки по инициативата "Възможности за повишаване на професионалната компетентност на заети и незаети лица на територията на община Видин". Днес бяха представени програмите по 3 проекта в тази сфера. Инициативата „Започвам работа - Компонент 3 „Заетост“ е насочена към неактивни и безработни лица,..
Община Видин е предвидила в новия общински бюджет средства за възстановяване и реконструкция на училищния двор и спортните салони на бившето училище "Христо Ботев" във видинския квартал "Строител". Идеята е да се разкрият още места, където видинчани ще могат да спортуват, каза заместник-кметът по финансово-стопанска дейност, бюджет и икономическо..
Защо част от учениците, завършили основно образование, не успяват след осми клас? Например, в област Враца през 2023 година има 918 дванадесетокласници, а когато този випуск е завършвал седми клас през 2018 година учениците са били 1943-ма. Този и други въпроси, свързани с явно и скрито отпадане от училище, поставя и търси отговори проучване на..
В Професионална гимназия "Васил Левски" в Мездра ще бъде разкрита първата в Северозападна България паралелка по програмиране на изкуствен интелект . Това се случи с подкрепата на Комисията по заетост на Областния съвет за развитие в област Враца, областния управител Николай Николов и началника на Регионално управление по образованието Лорета..
Не всеки пациент може да бъде протезиран чрез импланти , каза в "Час при зъболекаря" лекарят по дентална медицина д-р Олга Папушева . По думите ѝ, преценката се прави след съответната консултация. "Импланите са вид възстановяване на един или няколко зъба с идеята да се възстанови дъвкателната функция и естетиката в устата. Вече зависи колко..
Днес ще си говорим за самотата. Но по-скоро ще си поговорим за нея, като я погледнем от хубавата страна, защото самотата оставя пространство за самоопознаване. Знаете, когато сме сами, имаме повече шанс да се обърнем към вътрешния си свят без външни влияния. Това е моментът, в който можем да разберем кои сме, какво обичаме, какви са..
ТикТок и други социални медии са въздействащи върху младежите, които често търсят популярност и начин да се харесат на своите връстници. Почти ежедневно в такъв тип платформи добиват популярност екстремни предизвикателства, които насърчават опасно поведение сред младите хора. Такова предизвикателство, нашумяло в последно време, е прекомерната..