Предстои представяне и обсъждане на резултатите от сравнителен анализ на отразяването на европейските теми в български и британски медии по време на кампанията за изборите за Европейски парламент, април-май 2014 година. Анализът е част от изследване на тема „Център и периферия в европейската публична сфера”.
Къде е Европейският съюз в медийната кампания за евроизборите, защо в рамките на кампанията българските медии и българските политици не успяват да излъчат отчетливи послания за перспективите и ключовите проблеми на Евросъюза - отговор на тези въпроси търсим в разговор с Ралица Ковачева, журналист и автор на сравнителния анализ за начина, по който британските и българските медии отразиха изборите за Европейски парламент.
В изследването си Ковачева проследява интересни процеси и тенденции както в работата на медиите, така и в поведението на политиците по време на изборната кампания в двете страни.
Според нея, един от сериозните проблеми и основна разлика в начина, по който медиите в двете страни подхождат към европейската тематика, е че в британските медии ключови въпроси, свързани с бъдещето на ЕС и посоката, в която той трябва да се развива, са непрекъснато на дневен ред, докато в българските медии обикновено това се случва кампанийно и дори статистически е видно, че липсват достатъчно анализи и коментари, както журналистически, така и експертни по важни теми.
Нашият екип никога не е оставал далеч от най-сериозните и важни дискусии в обществото на тема "здраве". Една от тях – разграничаването и систематизирането..
6 февруари е важна дата в историческата хроника на Националната художествена академия в София. На този ден през 1896 година княз Фердинанд подписва..
Неволята често се оказва най-добрият, макар и труден учител. Именно чрез нея изграждаме по-дълбоко разбиране за себе си, за околните и за важността на..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg