ДФ „Земеделие” е изхарчил 2,2 милиона лева само през май и юни за информационна кампания. Това съобщи изпълнителният директор на фонда Калина Илиева. Срещу 50 000 лева фирма е поела ангажимент за организиране на пресконференция в Брюксел, но няма информация дали тя се е състояла. 30 000 вече са платени, а останалите все още не са поискани от фирмата.
Сериозни суми за информационна кампания са взели и три телевизии, едната от които е получила над един милион лева за договор за шест седмици, обясни
Калина Илиева: Информационна кампания, каквото и да значи това. Отчетени са с приемно-предавателни протоколи. Проблемът, с който днес ме запозна главният счетоводител, това е, че в самите договори, няма конкретна цифрова измеряемост, т.е. не става въпрос за 100 клипа или за 200 клипа и т.н., а просто за клипове.
Въпросните договори ще бъдат дадени на Сметната палата, каза още Калина Илиева.