Близо 13% от брутния вътрешен продукт на България идва от туризма и съпътстващите го отрасли. Затова всяка възможност за рекламата ни пред света не бива да бъде пропускана. Хората, с които ще ви срещнем, знаят това и са посветили време, идеи и средства, за да направят страната ни по-разпознаваема и предпочитана туристическа дестинация. Екипът на специализираната българска телевизия за приключения, пътешествия и туризъм Travel TV са в основата на нов международен HD канал с некомерсиална цел, който ще се превърне в новата визитна картичка на България. Ето какво научихме от административния и директор Минка Иванова:
Каналът вече е факт и се надяваме, че ще подпомогне промотирането на България не само за българите в чужбина, но и за чужденците, тъй като той представлява поредица от кратки импресии на различни теми. Например природа, реки, море, флора, фауна. Всичко онова, което е България, всички ценности, които тази страна е съхранила през вековете и продължава да съхранява. Спряхме се именно на импресията като градивна част от този канал, защото тя предполага образ и звук. На фона на една добре подбрана музика текат картини от България. По този начин считаме, че каналът ще бъде добре приет от различни националности.
От началото на 2016 година международният канал ще се разпространява в Европа и Латинска Америка. Амбицията на екипа е през следващите 2 години да създаде над 1000 нови импресии, заснети във всички сезони из най-красивите места на България. Традициите, занаятите, местната кухня, историята и културата на страната ни ще разкрият красотата и смисъла си пред милиони хора, а ползата за България ще е осезаема. Именно в тази посока мисли и продуцентът Виктор Димчев:
В наши дни в пристанището на Поморие са пуснали котва предимно яхти, а старите дървени рибарски лодки са заменени с модерни, снабдени с мощен двигател съдове. Традиционният поминък на черноморското ни градче, свързан с риболова е напът да изчезне,..
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..