Най-новата инициатива на бургазлии е пейките на Бургас да бъдат украсени с цитати от емблематични филми. Идеята възниква, след като в последните две години една от най-посещаваните летни дестинации у нас се превърна и в търсено място за заснемане на филми. Градът е домакин и на няколко филмови фестивала.
Защо обаче са избрани точно пейките? Те са мястото, на което много хора се смеят или плачат, почиват си, размишляват, четат, обясняват общинарите и допълват: „Много момичета са били целунати там за първи път. Много младежи са правили своите планове за бъдещето на пейка в парка. Не е грях и закононарушение човек да изпие там една бира или чаша вино, стига да не прекалява, да не поврежда парковата мебел и да изхвърля отпадъците на правилното място...“.
За да направи по-забавен престоя на открито през лятото, инициаторите канят всеки, който иска, да се включи със свое предложение за любим цитат от филм. Откъсите могат да се публикуват във фейсбук страницата на общинската туристическа платформа „Go to Burgas“. Общината ще подбере възможно най-много от тях, за да се четат по пейките на Бургас и да създават настроение на всеки, който поседне на тях.
Подробности за инициативата можете да научите от репортажа на Петя Янакиева от БНР-Бургас.
В наши дни в пристанището на Поморие са пуснали котва предимно яхти, а старите дървени рибарски лодки са заменени с модерни, снабдени с мощен двигател съдове. Традиционният поминък на черноморското ни градче, свързан с риболова е напът да изчезне,..
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..