"За първи път участва Националният борд по туризъм на Алжир – посочва Вихра Огнянова от фирмата организатор, и допълва още нови моменти: – За първи път имаме компании от Литва, туроператори от островите Малдиви и Мавриций. Традиционно много са участниците от Гърция, но много повече от Турция. В презентациите си компаниите залагат на екзотиката – екзотични дестинации."
В рамките на три дни среща в София си дават национални и регионални туристически организации и центрове, туроператорски агенции, туристически дестинации, хотели, атракции, събития и фестивали. Представят се и винарски региони, доставчици на технологии и хотелско оборудване, обобщава репортерът Мила Младенова:
"Големи български туроператори отбелязват мащабно присъствие в изложбените зали с интересно представени нови програми за пътешествениците. 9-ата годишна среща на Националния борд по туризъм и дискусия за новите предизвикателства пред туристическия сектор и решения чрез публично-частни партньорства, ще се състоят в първия ден на изложението, в рамките на неговата дискусионна програма. Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти поставят наболялата тема с кадрите, с акцент върху разрешаването на проблемите и подобряването на имиджа на туристическия сектор като работодател. Първият ден в Интерс Експо Център е само за професионалистите, а останалите два дни са отворени за посетителите. Те ще могат да участват в няколко томболи и различни дегустации, както и да намерят специални за борсата ценови предложения."
Снимка: Facebook/interexpocenter
В наши дни в пристанището на Поморие са пуснали котва предимно яхти, а старите дървени рибарски лодки са заменени с модерни, снабдени с мощен двигател съдове. Традиционният поминък на черноморското ни градче, свързан с риболова е напът да изчезне,..
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..
Сакар, една от най-загадъчните и слабо познати планини у нас, бавно, но уверено се превръща в нова дестинация за устойчив туризъм. Районът, разположен..