Министерството на земеделието подготвя програма за събирателни пунктове на плодове и зеленчуци, съобщи министър Кирил Вътев при откриването на ловния сезон край Челопечене.
“Искаме да насърчим сдружаването и кооперирането между производителите, така че и най-малкият и най-големият да имат равен достъп до пазара”, обясни той. По думите му, по този начин ще се изравни съотношението между внос и местно производство.
“В тези събирателни центрове продукцията им ще се окачествява, ще се калибрира, ще се опакова и ще отговаря на най-високите стандарти на пазара. Това е единственият начин, по който и най-малкият може да стигне до големите супермаркети”, каза още министърът. Според него процесът няма да е лесен, но трябва да се започне отнякъде, за да бъдат задържани производителите в сектора.
Кирил Вътев припомни, че все повече земеделски производители се отказват от животновъдството и производството на плодове и зеленчуци и напускат страната ни.
Автомагистрала "Русе-Велико Търново" е изключително важен проект от национално значение, който има значимост отвъд границите на България като вертикален коридор от Гърция към Румъния, заяви премиерът Росен Желязков в началото на правителственото..
Жители на село Чепинци организират протест на 23 март – неделя в зоната на неработещия граничен контролно-пропускателен пункт Рудозем - Ксанти, съобщи кметът на родопското село Риза Брахимбашев. Недоволството на местните жители е предизвикано от..
Българското правителство остава в готовност да окаже допълнителна помощ на своите приятели и съседи, ако се нуждаят от нея в този тежък момент. Това увери министърът на външните работи Георг Георгиев своя македонски колега Тимчо Муцунски,..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..