Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

И чуждестранни съседи ще седнат на "Голямата маса" в София в събота

"Голямата маса: Една общност" е посланието на последното четвърто издание на инициативата за тази година, което ще се проведе в събота (20 септември). Сто и двайсет метровата трапеза ще бъде разпъната на столичната улица "Оборище" в отсечката..

публикувано на 18.09.25 в 07:00

Юбилейният 10-и "Капана фест" в Пловдив очаква своите гости

Юбилейното десето издание на "Капана фест" в Пловдив започва на 18 септември на моста над ул. "Гладстон", съобщават от екипа на фестивала. "Капана фест" е фестивал в сърцето на града, вдъхващ живот на забравено градско пространство в квартал..

публикувано на 18.09.25 в 06:45

Тракийският университет е домакин на семинар "Млечно говедовъдство: Опитът на САЩ"

Тракийският университет в Стара Загора днес е домакин на работен семинар на тема "Млечно говедовъдство: Генетика и икономика. Опитът на САЩ", съобщи учебното заведение. Форумът е организиран съвместно с представителството на Американския департамент..

публикувано на 18.09.25 в 06:00