Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Всяка година на 18 май отбелязваме Международния ден на музеите. Началото е поставено през 1977 г. от ICOM (International Council of Museums) – Международен съвет на музеите. Идея първо била да се покаже, че "музеите са важно средство за културен..
Участието на България на международното изложение в Осака ще покаже съвременния образ на страната като регионален иновационен център. Това посочи президентът Румен Радев, който говори на официалната церемония, с която на 18 май беше отбелязан Денят на..
Пътуващата изложба "90 години БНР – радиото на поколения българи" може да бъде разгледана вече и в Бургас. Поводът е и рожденият ден на БНР-Бургас – в края на май се навършват 13 години от създаването на регионалната медия. Изложбата, подредена..
Национален протест срещу въвеждането на еврото и с искане за оставка на правителството ще се проведе на 31 май, стана ясно на публична дискусия на тема..
Столичната община декларира, че ще мобилизира целия си ресурс за безпроблемното провеждане на матурите за зрелостниците на 21 и 23 май, съобщи на..
Опашки от чакащи се извиват пред всички големи музеи и галерии в един ден от годината. Това е времето, когато се провежда общоевропейската инициатива "..