Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Полски журналисти обиколиха България, ще я рекламират като туристическа дестинация

Министерството на туризма организира рекламно-опознавателен тур за полски журналисти от специализирани медии в сферата на туризма. От 2 до 9 февруари журналистите посетиха най-популярните ни зимни курорти – Банско, Боровец и Пампорово, за да се..

публикувано на 10.02.25 в 16:54
МБАЛ

Лекари от Индия ще помагат в Перник на българските си колеги

Лекари от Индия ще специализират в МБАЛ "Рахила Ангелова" в Перник. Под ръководството на наставници те ще практикуват в детско отделение, отделението по неврология и Първо вътрешно отделение, предаде кореспондентката на БНР Елена Тамакярска...

публикувано на 10.02.25 в 16:34

Българчета спечелиха конкурс в САЩ за проектиране на космическа колония

Екип от 12 български ученици от 11-и клас, ръководен от Елица Павлова, спечели първо място сред участници от цял свят в престижния конкурс за проектиране на космическа колония, организиран от “Националното космическо общество“ (NSS) в САЩ...

публикувано на 10.02.25 в 11:56