Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Индийско-българската бизнес камера: нуждаем се от внос на работници от Индия

Демографският проблем е основен за България и от неговото разрешаване зависи дали страната ще продължи да расте икономически, за да се изравни по стандарт с останалите държави в ЕС. Единственото възможно решение за липсата на квалифицирани и..

публикувано на 09.02.25 в 09:08

Варненската опера кани подвластните на Купидон да си подарят музикална вечер

Денят на влюбените има специално място в програмата на Варненската опера. Точно на 14 февруари публиката ще гледа великата музикална любовна история за китайската принцеса Турандот, в едноименната опера на Пучини. В ролята на принц Калаф е тенорът..

публикувано на 09.02.25 в 08:10

Библиотеката в Ямбол с кампания "Да четем за България"

По повод наближаващият Национален празник – 3 март и 147 години от Освобождението на България от Османско владичество, Регионалната библиотека в град Ямбол провежда кампания  "Да четем за България". Инициативата е насочена към читателите на възраст..

публикувано на 09.02.25 в 06:55