Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Посланичката на Австрия Андреа Икич-Бьом, министърът на външните работи Георг Георгиев със съпругата си, участваха в 24-ия Виенски бал в София.

За 24-та поредна година София беше домакин на Виенски бал

Виенският бал в София бе открит от автентичния оркестър на Йохан Щраус, с което организаторите на светското събитие отдадоха уважение към 200-годишнината от рождението на „Краля на валса“. Балът, който е под патронажа на кметовете на София и Виена и..

публикувано на 09.02.25 в 10:53
Илюстративна снимка - магистрала E-75, преминаваща през Белград.

Външно министерство предупреждава за трафик проблеми в Сърбия по път Е-75

В периода от 11:00 до 18:00 часа в неделя, 9 февруари е обявена 7 часова блокада на мост "Газела" в Белград, информира Министерство на външните работи. Мостът е част от международния път Е-75. Българските власти препоръчват на гражданите и..

публикувано на 09.02.25 в 09:49

Мила Попова и нейните пролетно-есенни етнопалитри в Бургас

Притежава ли всеки един от нас  способността да влияе на обществените нагласи и да създава условия за едно по-щастливо, по-уверено и изпълнено с надежда общество, в което хората изразяват себе си по най-добрия начин? Според някои българи..

публикувано на 09.02.25 в 09:35