Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

В почивните дни – минусови сутрешни температури и дневни над нулата

В събота , 8 февруари, минималните температури ще бъдат между минус 8 и минус 3°, в София - около минус 8°. През деня над Западна и Централна България ще преобладава слънчево време с по-значителни увеличения на облачността над Дунавската равнина...

публикувано на 07.02.25 в 18:10

Френски учени ще проучват културното наследство, съхранено в "Етъра"

Учени от Сорбоната ще проучват културното наследство в Регионалния етнографски музей на открито "Етър", информира БНТ. През март, т.г., френските учени, съвместно с експерти от РЕМО "Етър" ще проучват интересни за тях елементи от съхраненото..

публикувано на 07.02.25 в 18:05

Депутатите са разделени около идеята за таван на цените

Идеята за таван на надценките на основни хранителни продукти все още не е обсъждана с партньорите в управляващата коалиция. Според премиера Росен Желязков, пряка намеса на държавата на пазара на основните стоки от потребителската кошница е..

публикувано на 07.02.25 в 16:50