Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

В Тополовград поставят паметна плоча на Капитан Петко Войвода

По повод 125 години от смъртта на Капитан Петко войвода на 7 февруари в Тополовград откриват паметна плоча с лика му, съобщи БТА. Тя е дарена на общината от Наско Гелимачев и е монтирана на постамент в централната градска част.

публикувано на 06.02.25 в 17:20

Часът на Радио България по програма "Христо Ботев" - Брой 37

В брой 37 на предаването слушайте: Програми за студентски обмен свързват Великотърновския университет с българските неделните училища зад граница – разговор на Гергана Манчева с доц. д-р Анна Иванова, заместник-ректор на Великотърновския..

публикувано на 06.02.25 в 12:00

Link 22 ще интегрира новите български кораби с комуникациите на НАТО

Комисията по отбрана подкрепи закупуването на комуникационните системи Link 22 за новите български военни кораби. Сделката за над 1,35 млн. евро влиза за одобрение в парламента при неприет бюджет за 2025 г. Министърът на отбраната увери, че пари за..

публикувано на 06.02.25 в 11:31