Изграждането на артистичният имидж и артистите като бранд е дългосрочен и последователен процес. В него се съчетава натурелът, вътрешната същност на твореца, от една страна, и изкуството му – от друга. По този начин трябва да се отговори на очакванията на дадена аудитория или публика.
Това е професионалната гледна точка на Магдалена Сотирова, дългогодишен мениджър на редица артисти, сред които Владимир Ампов-Графа и Михаела Филева, управляващ партньор в „Монте мюзик“, един от лекторите на Brand talks: Разбери как да създадеш любим бранд и да спечелиш.
„Когато един артист изгрее, прави впечатление с първата си песен или проект. Трудното е когато той трябва да продължи, да надгражда. Да не разочарова публиката и в същото време да я изненадва.“
Тя уточни, че не всеки изпълнител или творец иска да възпитава, защото краткосрочно това може да има и негативни последици. Публиката иска лесното, бързото, достъпното. Успешният артист трябва да намери баланса. Освен това той не бива да се подвежда от постигнат успех, защото лесно може да направи грешка в публичното пространство. И не бива да прави прекалени компромиси със себе си, имиджа и творчеството си.
За разлика отпреди 5 години, например, днес не е достатъчно да създадеш хит. Почитателите искат да са по-близо, използвайки социалните мрежи.
Хората вече искат да харесат и личността. Качествата на човека вече се неразривно свързани с твореца.
„Това, което артистите дават на брандовете, е различно съдържание – чрез техните проекти. Дават различни емоции и представяне на даден продукт или услуга. Всеки търси отличителното“, допълни Сотирова.
Ефективността на дадено партньорство може да се предвиди - след анализи, в зависимост от броя последователи (гледания, прослушвания), но и възрастта, интересите, интелектуалното ниво на аудиторията.
Чуйте разговора на Катя Василева с Магдалена Сотирова.
Коментарното предаване на БНР-Радио София "Форум" се завръща. На осмия ден след изборите за 51-во Народно събрание, разбира се първата тема е обусловена от преживяното. Коментаторите Манол Глишев и Тодор Терзиев правят своите следизборни разсъждения и прогнози : Купуването на цяла парламентарна група никога досега не е..
Започна Европейската седмицата на фертилността , която се организира ежегодно в началото на месец ноември. Тази година целта е да се повиши осведомеността по отношение на донорството на гамети (полови клетки), както и да се подчертаят належащите нужди от законови разпоредби. Повече по темата разказа в предаването "Ритъмът на столицата"..
Форматите стават съществени като място за комуникация и послания на автори на съдържание и рекламодатели. Аудио и видеоподкастите се променят като специфика, позициониране и дължина. Сравнително нова за България е възможността, която дава Тик-Ток форматът. Това коментира пред БНР-Радио София Александър Хинков – изпълнителен..
Българознайко е проект, който с времето е намерил път към сърцата на децата. Но той не е сам в този път - зад детските книжки с българска история стои писателката Виктория Петкова, техните родители и учители, които разпознават Българознайко не просто като част от учебния процес, но и като начин, по който децата научават за българската..
Младата изпълнителка Елия Тодорова - Eliya, кани всички на първия си самостоятелен концерт в София на 5 ноември. На сцената с нея ще бъдат Даниеле Феббо (бас и аранжименти), Кристиан Желев (барабани), Николай Костадинов (пиано), Jeko (китара), Иван Йорданов (алт саксофон), Тодор Бакарджиев (тромпет), Гален Николов (баритон саксофон). Певицата казва,..
Девет фундаментални цели с хоризонт от 4 години, които са напълно постижими и биха повишили значително възможностите за развитие и качеството на живот в България, предлагат от Института за пазарна икономика (ИПИ) в Бяла книга „Отключване на растежа: пътят напред след изборите“ . "Напоследък постоянно ни връхлитат някакви кризи, от 3..
Националната галерия провежда безплатна образователна програма с фокус към деца, младежи и семейства . Целта на „Форми, изкуство в публична среда“ е приобщаване към визуалните изкуства чрез поредица от ателиета в “Квадрат 500”. Изкуствоведите от Националната галерия прилагат нестандартни и иновативни подходи за обогатяване знанията на..