Изграждането на артистичният имидж и артистите като бранд е дългосрочен и последователен процес. В него се съчетава натурелът, вътрешната същност на твореца, от една страна, и изкуството му – от друга. По този начин трябва да се отговори на очакванията на дадена аудитория или публика.
Това е професионалната гледна точка на Магдалена Сотирова, дългогодишен мениджър на редица артисти, сред които Владимир Ампов-Графа и Михаела Филева, управляващ партньор в „Монте мюзик“, един от лекторите на Brand talks: Разбери как да създадеш любим бранд и да спечелиш.
„Когато един артист изгрее, прави впечатление с първата си песен или проект. Трудното е когато той трябва да продължи, да надгражда. Да не разочарова публиката и в същото време да я изненадва.“
Тя уточни, че не всеки изпълнител или творец иска да възпитава, защото краткосрочно това може да има и негативни последици. Публиката иска лесното, бързото, достъпното. Успешният артист трябва да намери баланса. Освен това той не бива да се подвежда от постигнат успех, защото лесно може да направи грешка в публичното пространство. И не бива да прави прекалени компромиси със себе си, имиджа и творчеството си.
За разлика отпреди 5 години, например, днес не е достатъчно да създадеш хит. Почитателите искат да са по-близо, използвайки социалните мрежи.
Хората вече искат да харесат и личността. Качествата на човека вече се неразривно свързани с твореца.
„Това, което артистите дават на брандовете, е различно съдържание – чрез техните проекти. Дават различни емоции и представяне на даден продукт или услуга. Всеки търси отличителното“, допълни Сотирова.
Ефективността на дадено партньорство може да се предвиди - след анализи, в зависимост от броя последователи (гледания, прослушвания), но и възрастта, интересите, интелектуалното ниво на аудиторията.
Чуйте разговора на Катя Василева с Магдалена Сотирова.
Ана Андреу Бакеро гостува в България с дебютния си исторически роман „Принцесата от Бухенвалд“ – печалната история на Мафалда Савойска, сестра на Царица Йоанна Българска. Събеседник ни е Деметра Димитрова, редактор на романа: "Тайно се надявахме тя да дойде, имахме интересен диалог с читателите. Инициативата дойде от Институт "Сервантес"...
Лечение чрез хипноза – митове и легенди. Гост по темата е Екатерина Цанова: психолог, който работи с Позитивна психотерапия и Хипнотерапия при паник атаки, повишена тревожност, страхове, фобии, безсъние, депресивни състояния, обсесивно-компулсивно разстройство, хранителни разстройства, житейски кризи и др.: "Хипнозата е състояние на контролиран..
Започва 29-то издание на София Филм Фест – представя ни го основателят, самият Стефан Китанов: "Особено забележително е присъствието на българския филм - около 60 от 180-те филма са български. Почти 50 са премиерни, Важно е да гледаме българското кино в контекст, да сравним филмите помежду им и със световни. Темите са многообразни - от исторически до..
Започва Мисия „Стани инженер изобретател в Музейко“ – в нея ни въвеждат Александра Димитрова и Валентина Венкова: "Децата учат чрез играта, чрез преживявания. Така усвояват нови знания много лесно. Активират се всички видове интелигентност. С днешните работилници даваме възможност да се докоснат до различни професии, да влязат в обувките на..
Александър Христов и Яница ПетковаАлександър Христов и Яница ПетковаВ последния за тази седмица "Форум" водещият Лъчезар Христов насочи и предизвика актуалните коментатори да споделят мнения и разсъждения по следните теми : "Възраждане" внася в Народното събрание проекторешение за създаване на комисия, която да разследва дейността на чужди..
За последните 10 дни на остров Санторини са усетени над 6400 труса. Как учените разчитат цялата ситуация и до какви дългосрочни последствия може да доведе? Събеседник по темата в предаването "Ритъмът на столицата" е доц. Пламена Райкова, ръководител на Департамент "Сеизмология и сеизмично инженерство" към Националния институт по..
Съвсем скоро се очаква да бъдат достъпни и онлайн декларациите, чрез които Столичната община събира информация за количеството генериран отпадък от граждани и бизнес. От началото на този месец, местната администрация стартира кампания, с която цели да се подпомогне определянето на точния размер на такса „битови отпадъци“ (ТБО), тъй като от 1..