Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Велико Търново и Габрово кандидатстват заедно за европейска столица на културата

"Великотърновци и габровци заслужават да бъдат печелившата кандидатура за следваща европейска столица на културата в България, през 2032 година", обяви градоначалникът на старопрестолната столица Даниел Панов. Идеята за общата кандидатура е по..

публикувано на 24.08.25 в 10:20

Студенти от България с участие в творческа резиденция "Берлин 2025"

Втора група студенти от България се включи през настоящата седмица в съвместния проект на Българския културен институт (БКС) в Берлин и Националната художествена академия (НХА) в София – "Творческата резиденция - Берлин 2025".  Цел на проекта е..

публикувано на 24.08.25 в 08:24

Край Сливен се провежда Националният събор на каракачаните

В местността "Карандила" над град Сливен на 23 август се провежда ХХХII Национален събор на каракачаните . Организатор на събитието е Федерация на културно-просветните дружества на каракачаните в България. Откриването е в 10,30 ч., а час по-късно..

публикувано на 23.08.25 в 07:00