Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

"ПП-ДБ“ влагат най-много пари за предизборна реклама в медиите

Ива Лазарова
Снимка: БТА

2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.

Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Помагало "Моята България" посреща участниците в конференцията на АБУЧ във Велико Търново

Много от сънародниците ни в чужбина, приемат работата си по различни народолюбиви каузи като мисия, в която винаги влагат цялата си душа. Това прави и българката Валентина Александрова – Кирова, поделяйки ежедневието между грижите за семейството си..

публикувано на 22.07.25 в 10:10

Велико Търново посреща български учители от цял свят за годишната конференция на АБУЧ

Над 70 представители на български неделни училища зад граница, университетски преподаватели и експерти от Министерството на образованието и науката се събират във Велико Търново за годишната конференция на Асоциацията на българските училища в чужбина..

публикувано на 22.07.25 в 09:30

Guns N’ Roses изпяха своите хитове на впечатляващо шоу в София

Три часа и 10 минути, с 31 песни, пред над 40 000 почитатели . Това са фактите от завръщането на Guns N’ Roses в София – на 21 юли, на националния стадион "Васил Левски", предава БТА. Безброй китари, минаха през ръцете на Слаш и неуморния Аксел Роуз по..

публикувано на 22.07.25 в 08:49