Големият плюс за дигиталната индустрия през пандемичната 2020 година е в това, че всички се убедиха колко важна е тя, как всъщност помага да останем свързани и до каква степен променя навиците. Излязоха наяве тенденции, които бяха под повърхността, но в нормални условия биха отнели 5-10 години, коментира пред Радио София Николай Бойков - председател на IAB Bulgaria и изпълнителен директор в All Channels Communication Group.
IAB (Interactive Advertising Bureau) е най-голямото глобално сдружение на медии, рекламни агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес.
Очакванията в бранша са да няма спад в инвестициите в дигитална реклама, а плавният ръст, който се наблюдава всяка година, да продължи, макар и с по-забавени темпове. Дигиталната реклама бе факторът, който позволи да няма толкова големи спадове в рекламата въобще. Дигиталните технологии помагат много за автоматизацията на живота ни, както и на начина, по който купуваме реклама и достигаме до правилната аудитория. Програматик рекламата не прави изключение, като помага за точното измерване и по-ефективните инвестиции. Ключов проект на IAB Bulgaria от няколко години е създаването на нова метрика на пазара, като се полагат много усилия за въвеждането на единна метрика, която да е приета с доверие от всички, изтъкна Бойков.
Една от най-характерните промени в света на дигиталната реклама е, че до преди година е имало много по-ясна прогнозируемост, много по-ясно е било планирането на следващите действия. Сега този "лукс" не е наличен и компаниите трябва да са много по-бързи и по-гъвкави в рекламните решения. Докато преди дигиталното е било един от елементите на маркетинговия микс, в момента то все повече става основата, от която ще тръгва бранд стратегията и след това ще се разгръща в другите канали.
Николай Бойков отбеляза инициативата на IAB Bulgaria за провеждането на дигитални мастер класове, като всички членове на организацията участват със своя тема, в резултат на което се получава основния набор от знания и умения за дигиталната екосистема. В организацията са събрани различни сфери - пъблишъри, медии, технологични компании, брандове, агенции, които имат своите различни цели, но работят за развитието на тази екосистема. Голямото предизвикателство е да бъдат приети ясни правила, споделени и спазвани от всички. Именно това е голямото предизвикателство в момента, за да стане утре екосистемата по-добра и отворена за все повече играчи.
Чуйте разговора на Катя Василева с Николай Бойков.В коментарното предаване на БНР-Радио София "Форум" продължава темата за изборите. Възможно ли е да бъдат касирани изборите – ЦИК изпраща в прокуратурата записите от броенето в седем избирателни секции . Да си русофил и патриот не е печеливша теза - заща това е така? За разделението в ДПС - няма добро ДПС нито това на Делян Пеевски, нито..
Първата карта с адаптиран маршрут за хора в инвалидни колички вече е факт. Тя ще бъде представена по време на събитието „София и за мен“ на 7 ноември. Повече по темата разказа Гергана Дойчинова от Фондация "Ела и ти“, които са организатори на инициативата. Идеята е, чрез тази карта и хората в инвалидни колички да могат самостоятелно..
600 ученици в 11-и и 12-и клас в София, Пловдив, Пазарджик, Стара Загора, Велико Търново и Варна ще преминат през обучение по пътна безопасност. Целта на инициативата "Аз ще бъда отговорен шофьор" е да формира отговорно отношение на младежите, като участници в движението и като бъдещи водачи на моторни превозни средства. "Аз ще бъда отговорен..
В ректората на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ днес бе подписано споразумение за сътрудничество между университета и Българското национално радио. Обществените институции не могат да работят в изолация и трябва да си помагат по пътя напред, защото всички работим в полза на обществото. Това подчерта по време на подписването на..
София да заеме мястото си на лидер в разговора за подобряване на качеството на въздуха и в него да се включат представители на научно-изследователската общност, но и обикновените граждани, които могат да допринесат за общинските политики. За това се обяви столичният кмет Васил Терзиев по време на откриването на научната конференция “ Предизвикателства..
Първата успешна операция за тази година бе извършена от екипите на проф. Маринчо Георгиев и проф. Красимир Янев от Клиниката по урология на Александровска болница . Благодарение на успешната трансплантация 31-годишна жена от Плевенска област получи втори шанс за живот . Неи н донор стана 54-годишният ѝ баща , като и двамата са в отлично..
Марката „Български държавен стандарт“ (БДС) гарантира единствено и само производството на кисело мляко или бяло саламурено сирене на територията на България. Суровината обаче, дали под формата на фуража, с който се хранят животните или млякото, от което се произвежда готовия продукт, доста често е внос от чужбина. Това коментира Симеон..